Albert Heijn krijgt paviljoen op Floriade

Redactie 1Almere

Supermarktketen Albert Heijn en de Floriade zijn een samenwerking aangegaan. Onderdeel daarvan is een paviljoen in de grote kas op de wereldtuinbouwtentoonstelling. Dat paviljoen zal draaien om het ‘Beter voor Natuur & Boer-programma’ van de supermarkt.

Eerder werd al duidelijk dat de Floriade een deal had gesloten met Albert Heijn voor de verkoop van tickets. De supermarkt gaat kaartjes verkopen en bij Albert Heijn kan ook gespaard worden voor ‘mini-tuintjes’. Daarop prijkt de naam van de Floriade.

Directeur Hans Bakker van de Floriade: “Samen met Albert Heijn brengen we duurzaamheid en biodiversiteit in verschillende vormen heel informatief onder de aandacht van het publiek.”

Albert Heijn-ceo Marit van Egmond hoopt de Floriade-bezoekers meer informatie over de producten van de supermarkt te geven. “Ik ben hier trots op en vind het fantastisch dat bezoekers van de Floriade in ons Beter voor Natuur & Boer-paviljoen met onze telers en boeren in contact kunnen komen. Zo kan iedereen zien waar de verse producten van Albert Heijn vandaan komen.”

- Advertentie-
Share This Article